(A hozzá kapcsolódó szöveges bejegyzés: http://bmwe46tumblr.blogspot.hu/2014/02/meggondoltam-megfontoltam-elbucsuzunk.html)
A történet ott kezdődik, hogy...
...megtaláltam a googlemapson, hogy milyen volt, amikor a kereskedésben állt egészen 2012. január 14-éig.
Azaz a sztori majdnem itt kezdődne, mert megtaláltam azt is, hogy hol "lakott" közel 10 évig!
Na de vissza a vételhez. Itt már a haza, vagy inkább az első út fotói.
A fotó egy 523i-ből készült.
Az első szerviz, melyet rögtön vétel után kapott
Az első átvizsgáláskor alaposan fel lett mérve az autó
Szerviz közben lőtt mesteri fotó
Az első szerviz után a parkolóban
Az alváz mosása és ápolása
Az első kézi mosásom. Ekkor tanultam meg, hogy mit jelent a valódi, precíz autómosás. Mondjuk könnyű volt. Volt jó mentorom is mintadarabbal!
Itt már száradnak.
Csillog, mert egy BMW-nek (főleg ha fekete) csillognia kell!
Egy kis koratavaszi kirándulás (2012 tavasza)
Az első nyilvános megjelenésem a MARcsival: 2012 tavasza, Veszprém, Aréna parkoló
Festőien szépre sikeredett (photoshop nélküli!) fotó. 2012. nyarán Pécsről hazafelemenet készült.
Az egyetlen találkozó, amikor poros autóval sikerült megjelennem: BMW találkozó Székesfehérvár. (Mellettem egy kompresszoros E46 M3)
Balatonalmádiban 2012 tavaszán. Jellemzően az ilyen kiruccanások mosással végződtek, hogy autó ápoltan kerüljön garázsba.
Első nagytalálkozóm: 2012. nyara Zamárdi. (A szemetet nem mi dobtuk el!)
A szokásos raktér kinézet: a kék lepedő azt a célt szolgálja, hogy sohase kelljen a fekete plüss anyagra rámolnom. Ennek következtében az állapota a megvétel óta nem romlott! (2012 tavasz - Gyál)
Noha ezen a fotón az autóból semmi sem látszik ennek ellenére a (visszaemlékezésként is szolgáló) bejegyzésemből nem maradhatott ki. Lenyűgöző volt a látvány! Minden narancssárga volt körülöttem!
Egy másik kép ugyanekkorról. (Időpont: 2012. nyár eleje)
Egy Alsóőrsi kirándulás. (Itt éppen tolatunk kifele) - 2012. nyara
Kuplungcsere után. Itt a régi darabok láthatóak...
Egy emlékezetes (spontán) autóstali füreden. Itt a fényesre vikszolt Marcsi még Veszprémben. E kép láttán nem tudom megtenni, hogy ne emlékezzek meg a hű kísérőről sem azaz...
...az E39 V8 M5-ösről, becenevén a Bestiáról. Nevét mondanom sem kell, hogy a hangjáról kapta...
Naplemente előtti napfürdőben fürdőzik a nemrégen megfürdött E36-os és E46-os. (Több fürdő szó már nem fért ebbe a képaláírásba :-))
2012 nyara: Melk, Mopar Nationals 2012. (Mopar Nationals egy évről-évre megrendezésre kerülő amerikai autós találkozó Ausztriában). Amúgy a háttérben az apátság, előtérben a ferde kuka :-)
Az első tél: azaz Styling 45-ös felnik, és persze a tél ellenére is autómosás/autóápolás... Itt éppen a szokásos száradásváró állapot látható
2012 tele: Vonyarcvashegy Hotel Zenit****
Szép párosítás! E36 328i és E46 318i
Halálom amikor a mosóból úgy érek haza, hogy máris odalett az autó. (2013. március)
Volt ilyen is, igaz csak egyszer. BMW vontatott BMW-t. (2013. május)
Amikor a Bestia elmenetele utána a MARcsi utazótársat váltott... Innentől egy E60 M5 kísérőjeként járta be az országot, mini és nagy találkozók sorát (2013. nyara, Siófok)
Így koptak el a 17-es nyári kerekeim. Egy 328i végzett vele. Én - erő, és tudás hiányában - egyszer sem "driftültem" a Marcsival. Meghagytam a hathengeres kollégáknak.
Sűrűn volt ilyen is: kontrollellenőrzés miatt diagon az autó. Ilyenkor történtek az olyan finomra-hangolások, hogy pl.: 20 km/h-nál automatikusan záródjon a központi zár
2013 nyara: Voitsberg. Naná, hogy BMW mellé álltam be! :
(Mopar Nationals nevű rendezvény ebben az évben elmaradt és helyette Mopar Garage rendezvény került megtartásra és erre mentünk ki a MARcsival. Amúgy ebben az évben is Mopar Garage lesz...)
(Mopar Nationals nevű rendezvény ebben az évben elmaradt és helyette Mopar Garage rendezvény került megtartásra és erre mentünk ki a MARcsival. Amúgy ebben az évben is Mopar Garage lesz...)
Egy E36 M3-assal
2013 nyara: irány a soltvadkerti BMW tali
Ez már az Ady másképp: azaz elbocsátó bebocsátó, szép üzenet (2013-as BMW találkozó Soltvadkerten)
Egy újabb mosás. (2013. július)
Esti kép. Az MFL már csak a belső hangulatvilágítás feldobása miatt is megérné! :-)
Ezzel is volt egy kis meló! De élveztem! Ma már vidáman csóválja a farkát => azaz finoman jár az ablaktörlő a bezsírozott tengelyén
Sokáig az volt a terv, hogy E61 530i lesz az utód. De aztán az ötöstől (egy időre?) elfordultam és nyert a kivitel-szín-felszereltség azonos E46, de csakis sorhatban! (330i)
328i-318i-320d - 2013 nyara
Hogyan védjük meg a találkozóra kipucolt autót a nyestektől? Azazhogy ne másszanak rá, szarják le, vagy éppen csúszdázzanak rajta egy jót?
A fenti nyesttámadást szerencsésen megúszta az autó, viszont a találkozó porát már nem...
Gyakori páros. A Bestia elmenetele után a 318i - M5 páros összetétel megmaradt, csak +2 hengerrel gazdagabbak lettünk. És sajnos nem a Marcsi lett hathengeres...
Íme mi fér be a csomagtartóba. Ha szépen takarókkal operálunk, akkor semmi sem ér hozzá a fekete belsőhöz!
Egy 2013 nyarán készült - saját magam szórakoztatására - megtartott divatfotózás egyik képe
Beltérfotó - útban hazafele Bonyhádról. (2013 ősze)
Központban a kartámasz. E nélkül el sem tudnék képzelni egy BMW-t sem...
Ez a kép már nem olyan régen készült. Egészen pontosan 2013 késő őszén. A tali elején jó volt az idő...
... de aztán a végére szmrötyissé vált, és másnap jött is a mosás.
2013 decembere, Tihany. Úgy néz ki mint egy X5-ös.
Tenypómat, 145km/h, és 4000 feletti fordulat. Na ilyen nem lesz a sorhatnál. (2014. január)
Balatonbogláron (2014. január)
Ilyen amikor az egyik BMW a meleg garázsban lakik este, míg társa a szabad ég alatt alszik. (Amúgy szegény X5-ös egy igazi ménesló, mindenben patika állapotú, csak sajnos a szabad ég alatt kell állnia...) - 2014. február 1.
Nemrég történt: GeSchneider BMW találkozó Tatabánya - 2014. február
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése