2015. május 16., szombat

A várt hatás elmaradt... - II. Országos tavaszi márkafüggetlen autós és klub találkozó Nagykanizsa - 2015. 05. 16.

Le kell szögeznem már a legelején, hogy a mostani nagykanizsai tuning találkozó számomra nagy csalódás volt. De sikerült még pár BMW-s kollégával is beszélnem s Nekik sem jött be annyira. Így sokan - köztük én is - elég hamar (jóval a vége előtt) eljöttünk. Ez nem az ami 2013-ban volt...

A 2013-as évhez képest hatalmas csalódás volt a rendezvény. Egykori beszámolómban a 2013-as rendezvényre 10/10 pontot adtam. Ez a mostani egy kegyelem 10/3-ban megáll. 


Emlékszem 2013-ban, amikor megérkeztünk a szám tátva maradt: ameddig a szem ellátott: BMW-BMW, de aztán távolabb Ford Mustangok, majd még távolabb V10M5, de volt V8M3 is!

Ez nem a mostani találkozón készült...

Az akkori találkozóról egy hosszú bejegyzést írtam. Ez azonban most nem lesz így, mivel nincs miről írni. Ugyanis a BMW felhozatal igen szegényes volt: X1-X3-X5, E38 (de semmilyen más 7-es sem), 1-es, ///M-es BMW egy szem sem volt. De pl.: Touring E36-os sem. F széria 1 db. Ami volt: pár E36-E46, pár E60/61 ill. E90-92, viszont 91-93 egy sem. Ez persze nem jelenti azt, hogy a megjelent BMW-k ne lettek volna szépek, de az ember nem ezt várta. Hanem tömeget.

Ez volt a "hatalmas" BMW sereg egy része...

...ez meg a második. 

Mindez egy harmadik pozícióból.

S kicsit közelebbről.

Na még egy fotó. Aztán ennyi is. Végére is értünk.

Lényegében a BMW E46 Fanatics Hungary facebook csoportot Peti kolléga és egy további 20d képviselte. A túloldalon még állt pár csoporttag, de ez a pár fecske sem tudott nyarat csinálni...

Ez tetszett, még ha szomorú tényt is közöl. Kapott a Styling 96-os felni rendesen...



 
Voltak szép autók, mint pl.: ez a 20d (BMW jeles üléshuzattal!) illetve Apáti kolléga sem hozott szégyent a műfajra. 


Nekem (gyárikinézet-pártinak) az ilyen már sok. Lehet, hogy csak én tévedtem el s tényleg inkább az épített (tuningolt) BMW-ket kellett volna keresem. De ebből sem volt sok.


Volt sexiautómosás, meg sexifényképezés meg minden ami sex-el kezdődik. De a találkozó ekkor már "veszett fejsze nyele" volt. Ezt már magunkban régen lepontoztuk...

A képzeletbeli koronát a kikötött opel corsa gumifüstölési akciója tette fel a találkozóra. Egy kikötött, betörött szélvédős opel corsa füstölt gumit, meg motort mint ahogy azt a következő (elrettentő) videóban látni is fogjuk:


Megjegyzésként annyit tennék hozzá: "Itt most a kocsi motortere, vagy a gumi füstöl?" - s ez egy néző volt nem én...

De gyorsan mutatok azért egy-két videót, hogy mihez is szoktam én hozzá:

Pl.: ilyen 6 hengerhez:

Ilyen V8-hoz:


S - jó ez már kicsit azért extra - de ilyen V10-hez:

De volt a találkozón egy Dodge Challenger is:


S persze bilibe ér a kezem, de azért egy ilyet is szívesen megnéztem volna ha már megvolt hozzá az alany:




Jó, tudom, menjek aludni...



-------------------------------------------------------



Összefoglalásként, avagy a konklúzió:


Valahogy az a bizonyos "találkozóérzés" átadása nem sikerült, mint 2013-ban. Lehet azért mert az volt az első, s arra még sokan eljöttek, s mostanra teljesen közömbösek lettek az emberek a találkozó iránt.  Aztán lehet, hogy az volt a baj, hogy ahol 2013-ban osztrák V10M5 állt ott most gumicukor és popcornárusok voltak...


Szó mi szó: tehát valahogy nem nyűgözött le, nem ragadott magával az ami fogadott.

És ami a legrosszabb hír, hogy még két másik BMW-s kolléga is megerősítette azt, aminek én is szemtanúja voltam, hogy ez a találkozó BMW-s szemmel nézve kifulladt. (Egyikük a tavaly tavaszi, másikuk a tavaly őszin volt, s elmondásuk szerint mindkettő elég lapos volt sajnos.)

Egy biztos a következő alkalmakra már én sem fogok elmenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése