2012. március 4., vasárnap

E46 Touringok egymás között

Ma jó idő volt, így egy kicsit elkalandoztunk erre, meg arra. Elugrottam egy nagyon kedves ismerősömért Várpalotára és ott pillantottam megy egy E46-os Touringot a parkolóban. Na gondoltam itt az idő, nézzük, hogy milyen is élőben a különbség a face előtti, és a face utáni 46-os esetében - úgy is meg kellett valahol állnom, hát még szép, hogy a típustárs mellé álltam be. :-)

Íme:

A face utáni 46-osnak szerintem sokkal lendületesebb orra van, mint az elődnek. A "lendületesebb orrot" az index lámpák felfele kanyarodása is előidézi. És ha valaki a motorháztetőre föntről néz rá, akkor látszik, hogy a face előtti BMW-é inkább lapított V alakú, míg a face utáni pedig élesebb V-t képez.

Nekem amúgy mind a kettő nagyon tetszik. Persze a face utáni egy kicsit jobban, de ezt csak a szép elnyújtott veséinek köszönheti.
A face utáni BMW-n amúgy az övvonalat az első kerék fele el is hagyták, és a szintjébe inkább a lámpát húzták hátra, és fel. Nemhiába megkezdődött a Bangle korszaka. Ja és az oldalsó indexet is feljebb hozták.

Az indexlámpák különbözősége meg a motorháztető eltérő vonalvezetése - előröl - nekem úgy hat, mintha két teljesen más típusról beszélnénk...



Hátulról a két E46-os ugyanúgy néz ki. A különbség csupán annyi, hogy a jobboldali diesel és tiszta, míg a baloldali bengás, és pormetál színű. (Ott jobboldalt egy járókelőnek is nagyon tetszett a látvány, amit ez a két BMW nyújtott így együtt... :-))


Hátulról meg sem lehet különböztetni a két 46-oskát. A dieselesnek amúgy gyönyörű, világos színű (plüss) belseje (belső kárpitja) volt. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése