Egy ilyen:
Meg ilyen:
Az olaj állaga egy kicsit nehezen folyós volt, és beleturkálva egy csöppet mintha mart volna.
Ez volt az alapállás, mely eset fennálltakor a beszarásjelző természetesen megint felvillant.
Rögtön kérdeztem is - a nálam tapasztaltabbakat - hogy vajon ez meg mitől lehet.
A következő válaszok érkeztek - a világosbarna, enyhén maró olajra, látatlanban - hogy
1. vagy szervo olajcsővel van baj
2. vagy szimmeringes ("A kardán szimmering szokta dobni az olajat, idővel a váltó felfüggesztés gumi elemeit is eleszi.")
3. vagy a váltó
4. vagy - a legrosszabb - kormányműnél van geb@sz.
Hát meg kellett mondanom nem voltam boldog ezek hallatán. Bíztam benne, hogy tévednek fanatikus társaim és nem lesz igazuk, mert mindegyik tétel azért nem 1000-2000 forint, hanem egy kicsit több.
Egyetlen egy mentsváram volt: Karesz a veszprémi szerelő, akihez szombaton akartam elvinni a kocsit - egy általános olajszűrő, olaj, stb. - cserére.
----------------------------
Az olaj folyását, miután észrevettem, hogy folyat valami - mértem. Újabb tiszta felületet tettem a BMW alá, hogy lássuk mennyi is folyik ki egy hét alatt. Így már kicsit megnyugodtam, mert egy hét alatt csak pár csepp folyt ki. Ergo a nagy tócsa a közel két hónapos állás miatt látszott olyan nagynak.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése